Plany zajęć

Uwaga Studenci SPS Praca socjalna stacjonarne i niestacjonarne!
Informujemy, że działa już strona internetowa Katedry Pracy Socjalnej. Informacje dotyczące kształcenia na kierunku Praca Socjalna będą zamieszczane na stronie internetowej Katedry.
https://ps.apsl.edu.pl/pl/studiowanie/plan-zajec

PLANY ZAJĘĆ - PEDAGOGIKA

Terminarz zjazdów na semestr letni roku akad. 2017-18 PEDAGOGIKA [zobacz]


Terminarz zjazdów na semestr zimowy roku akad. 2017-18 PRACA SOCJALNA [zobacz]

STUDIA STACJONARNE

Uwaga Studenci kierunku Pedagogika SPS i SDS. Plan zajęć w dniu 05.03. br. uległ zmianom.
Prosimy o zapoznanie się z nimi.

Legenda do planów

Plik zawiera wykaz rozkładu zajęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, gdzie:

  • N - oznacza studia niestacjonarne
  • S - oznacza studia stacjonarne
  • Moduł - zajęcia z modułu pedagogiczno - psychologicznego (nie dotyczy studentów kierunku Pedagogika)

Zajęcia na studiach stacjonarnych zostały zaplanowane wg konkretnych dat.
W celu zapoznania się z planami zajęć na cały semestr, po otwarciu pliku należy przesunąć dolny pasek w przeglądarce w prawą stronę.


 

Wykłady ogólnouczelniane dla studentów AP
Szanowni Studenci, informujemy, że od 19.02.2018 r. od godz. 8.00 można dokonywać w e- dziekanacie wyboru wykładu z oferty ogólnouczelnianej.
Oferta wraz z instrukcją wyboru znajduje się tutaj

STUDIA NIESTACJONARNE

Uwaga I SDS POW z PS i III SPS POWz Res. niestacjonarne oraz I i II SPS Pedagogika wczesnoszkolna. Plan zajęć uległ zmianom.
Prosimy o zapoznanie się z nimi.

Legenda do planów

Plik zawiera wykaz rozkładu zajęć dla studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, gdzie:

  • N - oznacza studia niestacjonarne
  • S - oznacza studia stacjonarne
  • Moduł - zajęcia z modułu pedagogiczno - psychologicznego (nie dotyczy studentów kierunku Pedagogika)

Zajęcia na studiach stacjonarnych zostały zaplanowane wg konkretnych dat.
W celu zapoznania się z planami zajęć na cały semestr, po otwarciu pliku należy przesunąć dolny pasek w przeglądarce w prawą stronę.


Zajęcia i konsultacje z dr N. Sokołowicz w dniach 11 - 20.04 zostają odwołane

 

Wykłady ogólnouczelniane dla studentów AP
Szanowni Studenci, informujemy, że od 19.02.2018 r. od godz. 8.00 można dokonywać w e- dziekanacie wyboru wykładu z oferty ogólnouczelnianej.
Oferta wraz z instrukcją wyboru znajduje się tutaj

PODYPLOMOWE

Uwaga Słuchacze Podyplomowych Studiów w Zakresie Przygotowania Pedagogicznego
Rozkład zajęć realizowanych w dniu 22.04 uległ zmianom. Prosimy o zapoznanie się z nimi


Ważne informacje

  • Terminy egzaminy z Propedeutyki pedagogiki u dr E. Murawskiej:
    - SPS studia niestacjonarne., 16.06. (sobota), godz. 10.00 - sala 215
    - I SPS studia stacjonarne, 20.06. (środa), godz. 15.00 - sala 215

  • Terminy konsultacji dr A. Łagody w okresie letniej sesji egzaminacyjnej:
    - 13 czerwca (10.00-11.30 sala 508), 29 czerwca 9.00-12.00 sala 508 oraz
    - 6 lipca 10.30-12.00 sala 508

  • Konsultacje z dr M. Jarecką - Żyluk w dniu 23 i 30.05 br. zostają odwołane i przełożone na 06.06 w godz. 15.00 - 17.00 oraz 18.00 - 19.00 (sala 220)

  • Uwaga I SDS POW z PS niestacjonarne gr 1
    Zajęcia z dr M. Sałapatą w dniu 19.05 br. zostają przeniesione na 10.06.br. w godz. 16.20 - 19.35 (sala 043)

  • Uwaga I SDS EEzTP niestacjonarne
    Zajęcia z dr M. Sałapatą w dniu 18.05. br. zostają przeniesione na 08.06. br. w godz. 18.50 - 21.15 (gr1) oaz na 10.06 w godz. 7.15 - 8.00 i 11.20 - 12.00 (gr.2) (sala 214)

  • Uwaga I SDS Psychopedagogika stacjonarne
    Zajęcia z dr M. Sałapatą w dniu 17.05 br. zostają przeniesione na 07.06. br. w godz. 13.00 - 15.25 (sala 221)

  • Uwaga II SPS Psychopedagogika niestacjonarne
    Zajęcia z dr D. Kiełb - Grabarczyk w dniu 13.05.br. zostają odwołane i przełożone na 27.05.br. w godz. 13.00 - 17.05 (sala 316)

  • Uwaga I SPS Pedagogika Stacjonarne i Niestacjonarne
    Informujemy o konieczności wyboru specjalności.  Spotkanie temu poświęcone odbędzie się:
    - na studiach stacjonarnych - 15.05 o godz. 16.20 w sali 317
    - studiach niestacjonarnych - 19.05 o godz. 10.30 w sali 215
    Deklaracja wyboru

  • Uwaga Studenci I lat SDS
    Zgodnie z procedurą wyboru przedmiotów wybieralnych spotkają się Państwo z opiekunem roku.
    Podczas spotkania opiekun przedstawi Państwu przedmioty ich specyfikę, by mogli Państwo dokonać wyboru. Przedmioty realizowane będą w semestrze zimowym (III) podczas II roku studiów.
    Deklaracja wyboru przedmiotu wybieralnego

  • Uwaga III SPS POW z Res. niestacjonarne
    Zajęcia z dr W. Lesnerem w dnia 12.05. br. zostają przełożone na 27.05 w godz. 13.00 - 15.25 (sala 215)

  • Uwaga II SDS POW z Res niestacjonarne
    Zajęcia z dr W. Lesnerem z dnia 12.05. br. zostają przełożone na 26.05 w godz. 8.00 - 10.25 (sala 219)

  • Uwaga III SPS i II SPS POWz Res. niestacjonarne
    Zajęcia z dr I. Gumowską w dnach 26 - 27.05 zostają odwołane i przeniesione na następujące terminy:
    - III SPS POW z Res - 27.04.br w godz. 15.30 - 17.55 - sala 315
    - III SPS POW z Res. - 27.04 w godz. 18.00 - 19.35 - sala 315
    - II SPS POW z Res. - 28.04 w godz. 18.50 - 20.25 - sala 218
    - II SPS POWz Res. - 13.05 w godz. 17.10 - 20.25 - sala 043

  • Uwaga II SPS Praca socjalna niestacjonarne
    Zajęcia z prof. M. Patalonem w dniu 09.06 w godz. 18.00 - 18.45 zostają przełożone na dzień 13.05 w godz. 13.50 - 14.35 (sala 413)

  • Uwaga I SPS Pedagogika stacjonarne
    Zajęcia z dr G. Piekarskim w dniu 08.03. br zostają odwołane.
    Termin ich odrobienia zostanie podany wkrótce.

  • Uwaga I SDS Pedagogika niestacjonarne
    Zajęcia z mgr D. Sej - Furmanek odbywać się będą w sali 26 w budynku przy ul. Arciszewskiego 22 d.

  • Uwaga II EEz JA (wieczorowe)
    Zajęcia z mgr D. Sej - Furmanek w czwartki będę realizowane w sali 19 w budynku przy ul. Arciszewskiego 22 a

Plany zajęć